i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Deko...deko

Tempahan kek yg sempat aku siapkan sebelum bercuti ri Jumaat lepas...huhu..mcm2 godaan nak siapkan kek seberat 1kg lebih ni..apalagi klu bkn godaan anak2 aku tu..mcm2..dorg pun sibuk nak mendecorate sama, smpaikan abis dapur aku dorg wat..berterabur sana-sini...time tu mula la angin kus2 dtg..apapapun..akhirnya, kek ni siap juga dan telah pun selamat smpai ke tangan empunya order dan dah selamat dihadam pun..ngeh..ngeh..tens ya to acik melan sbb sudi order kek kat aku walau pun tau aku ni xberapa pandai nak deco2 ni...byk g yg nak kena blajaq ni..papapun puas ati gak sbb dorg suke...ma kasih!!..lupa lak nak amik gambo kek sblm di deko, aku wat 2 lapisan, lapisan bwh kek orange n atas moist choc..








No comments:

Post a Comment