i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

"ABPBH 2009"

Anugerah!!!!!!!!!!!!!!



ABPBH 2009 kembali lagi...Malam esok la akan berlangsungnya majlis yang penuh berprestij tu..Tp kenapa ekk, anugerah tu slalu wat mlm?? aku pun heran n pelik...ermmm??

Ari Rabu minggu lepas ticket diberi kepada staff bermula pukul 4.30-6.00ptg. Time aku n kwn2 opis nak p beratur amik..aikk, belum kul 4.30pun dah ada yang telah sedia menanti. Tiap staff hanya dpt 2ticket ABPBH, nak lebih kena la minta tlg kwn2 yg xnak pergi tu beratur skali..heheh..(aku ler tu!!)

Saban tahun ABPBH diadakan di tempat yang penuh gemilang iaitu di Arena Of Stars Genting Highland..bermula pukul 8.30 mlm sampai 11.00mlm...tapi kali ni aku xpergi, yela bagi peluang kat adik2 ipar n family mertua aku lak pergi..camna aku nak pergi?? anak2 kecik lagi...hihihihi..

Ye la, pada sapa yang meminati dunia hiburan...pasti ramai yang xnak lepaskan peluang ini kan..sbb time ni ler korang leh jumpa artis2 korang secara LIVE..tp pada sesapa yg xdpt pergi..korang tgk je la tiket ni ok...aku chow dolu...sok kita jumpa lagi!!!



No comments:

Post a Comment