i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!
Salam suma...

LINDA in a hepi mood tau...ngeh2x..tgh menghitung hari ni lg 6 days tuk menyambut spesel date in my life.. hepi sesangat sbb bln ni da 3 days yg spesel ~~~~

08/11/09 - reunion with my old friend from primary school.. 13years kitorg xprnah brjmpa n ada antaranya kitorg dah lost cntct tp akhir nya on dat day we all suma berjmpa semula.. best sgt mcm story la n time tu msing2 saling xprcaya dgn perubahan hidup serta diri.. pas ni nak plan wat kat Sungai Petani lak..hope lg ramai la leh join...

12/11/09 - my besday... pejam celik-pejam celik umo aku dah 25 thn, siapa sangka aku masih diberi peluang tuk bernafas hingga ke tahap ini..syukur pada mu ya Allah kerna tika ini dan saat ini aku masih gagah melihat panorama dunia ciptaanMu..Syukur pada mu ya Allah kerna disaat ini aku dikurniakan kasih-sayang yg melimpah ruah, rezeki yg xpernah terhad, suami yang begitu memahami, ank2 yg sihat2, serta dikelilingi keluarga yg bahagia dan rakan2 yg memahami...walau ada ketika pasang surut ombak ttp bertandang.. aku ttp bersyukur diatas kurniaanMU...Moga ia akan berkekalan ..AMIN...

??/11/09 - heheh...tggu.......... ^_~


No comments:

Post a Comment