i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Selesai sudah.......

Selesai sudah majlis kat opis aku...rata2 staff kat sini aku tgk bersandar kekenyangan..ala ulor sawa gitu...perut pun dah kedepan..wakkaa...buruk tul.. staf laki ler...yg pompuan still control2 ayu gitu..hahah..walau berkali2 dok ulang makan...(aku ler tu).. : )

Lepas ni lmbat lg la nak ada majlis camni g..nak kena tggu pas raya lak.. klu korang nak tau majlis ni dah menjadi tradisi kat opis aku sejak dari aku memula masuk kije kat sini..kira2 dah 4thn lebih la...sronok oo sbb time ni la leh eratkan lagi talian ukhwah tanpa mengira bangsa.. selalunya hari2 biasa tu memasing muka toya n serius jekk..bz katakan...(bz ke??) hanya aku yg tau..huahuahua..

ok la, aku nak smbg wat OT lak...sementara tggu hubby aku smpai, sempat la wat ot 1jam... dpt la tmbh perbelanjaan..hihihhi..k..chaw chin chaw dolu yekk.... sebelum tu korang layan la pix eskrem tembikai aku ni...sok2 aku post la n3 n rcp yekk.!!!

Bahbai............... : )






1 comment:

  1. salam linda sihat ke?nampak cedap je eskrim mu itewww

    ReplyDelete