i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Makan-makan lagi.......(bila la leh kurus..weeiii!!)


Aku suke..suke...sonoknya.......ri ni opis aku wat makan2 sempena menyambut bulan Ramadhan..byk la menu ada cam laksa; mee kari; nasi ayam; nasi impit; buah2 dan kuih raya.. kira pas ni leh jadikk ular sawo la...heheh... so dgn xnak melengahkan masa...teruih aku post kan n3 tuk umh aku ni (gambo ni akak kat opis aku yg snap..aku bz mkn so, xda masa la kan)..khas wat tatapan korang suma... korang tgk je la ekk...nak jemput...aku tau korang suma bz kan.. huahua... xpela aku dah tlg mkn kan tuk korang ....erkkkk... Alhamdulillah... konyang gitu... :)







Yang kat atas tu sebahagiaan makanan yg disediakan..me?? aku juz sponsor laksa la...biasakla menu feveret ku...





ni la sebahagian staff2 kat opis aku...tgk la tu memasing dgn peel tersendiri..siap da yg sempat posing..hehe..jgn marah yekk...klu da akak2 n abg2 kat opis ni yg bkak blog aku n terkezut bile nengok muka dorang terpampang kat sini...yang pasti semua org kenyang...xgitu???

No comments:

Post a Comment