i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Balik Kampung


Huh penat tul balik kg ri tu..umah mak aku tu kira tmpat utk tidoq ja..mana idaknya...sepanjang blik kat sana tu full tul program aku...sana sini aku p..biasala, aku klu balik sana xabis duit mak ayah aku mmg xsah la (teruk tul anak mak ni kan)..heheh...ni la sbhagian dari xtiviti aku kat sana...



(suasana kat KPM, Ipoh..anto adik aku smbg blajo)


(ni la ghupa adik aku tu.."hantu jepun"..hihi)


(along kena marah..nakal sgt!!..kesian lak bila nengoknya..)





(suasana ketika aku bwk depa suma mandi-manda kat Bukit Merah .."tiket pree oiii"..)




(Buah tangan dari kampung...sedap oiittt..!!)
psstt...klu prasankan korang tgk stu da buah doyan bosar..hihi..gerunnn!!



(buah doyan bosar...kasi mkn sama dia..aku xlalu la plak sbb bosar sgt..hihi)




No comments:

Post a Comment