i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Tagged - "The blogger Award Friendship"

Aku kena tagged...dek kak sharhanah!!!!



Yuhuuu...kak sharhana...ceq dah post kan tagged mu itu.....

1-copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD" untuk letakkan diblog anda.

Dah copy dah!!

2.-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?

Sapa yang bg tagged award ni kat aku?? akak ni guna nickname sharhanah tuk blog dia.. mama pada PIAH & RISSA, bini pada A.NABIL..dia dok xjauh pun dari aku..heheh..kat sebelah jekk (tu pun nak tagged aku gak kan..hihihi)..dah la duk kat ngan aku, kg pun bersebelahan jekk...aku kat kedah; dia plak kat penang...suka p lepak kat blog kak sharhanah sbb byk inpormasi oii... dia la yg ajaq aku wat blog ni..huhu...Thanks bery much kak!!

3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).

Ceq ni muda bertahun2 dari pemberi tagged ni kira ceq ni baya2 adik dia la...hehe..dolu2 masa kecik2, ceq ni suka men masak2 tu yg kekal smpai besaq tu..dolu2 msak pggan pakai tempurung kelapa; la ni dah up to date dah..suka bersiar2 kat lelaman sawang ni; suka p jalan2 cari mkn.. suka layan cita hong kong...bestt ooo!!..dah la..xleh cita bebanyak, kang abis rahsia aku...hihi

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka diblog anda....'The blogger Award Friendship goes to':

kak ina kl
kak inahar ali
kak ita
kak ummi
kak hana
kak jun



amik ko...aku cukup kan korum!! dah-dah p pakat wat...pada sapa2 yg nama dia aku xletak tp nak jugak amik...silakan la!!







1 comment:

  1. Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
    Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

    Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

    Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.

    ReplyDelete