i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!
Ikan bakar....xtaula apasal sejak dua menjak ni aku asyik nak mkn ikan bakaq ja..smpaikan hubby aku complaint..."tolongla..jgn asyik ikut tekak awak je..saya pun nak mkn nasi lauk lain jugak..."..heheh..teruk kan aku ni...nak xnak terpaksa la masak lauk lain kat dia..tu pun muncung dia panjang sedepa..rasa2 dah bleh wat penyangkut baju..utk anak2 plak aku cuma hidangkan dorang nugget2 n buah-buahan jek..ala..lgpun makan mlm, so, xpyah la berat2 sgt kan..hihihhi



Ikan siakap dan ikan kembung yang telah dibakar menggunakan oven..malas nak panggang..nak cepat katakan..ni sos dia aku pakai sos yang mak aku kirim time aku blek kg dolu...sos ikan bakar ni bg aku mmg yg paling sedap la dari tempat2 lain yg pernah aku p mkn..dolu2 mak aku pernah keje ngan kwn dia kat restoran..so byk la yg dia ajaq aku...cuma aku ja malas nak wat..heheh.. ni pun mak aku yg watkan..klu tggu aku wat..berkurun la!! (resepi..nnt aku tnya kat mak aku ok..tp sos ni yang penting kena ada sos cili cap arnab..)


ni udang masak taucu...heheh..ringkas je kan..nak amik ati hubby punya pasai, aku siap tbur daun bwg g..tu pun dia xpuas hati...dia siap merungut lg..."lebih baik masak udang goreng kunyit.."hahaha...complaint bkn main, last2 aku tgh abis gak skali ngan bwg2 pun dia sapu..pa nak ckp???




ni je la tuk anak-anakku...letak makanan tu kat depan tv..huh..berselera anak2ku tambah2 sambil mkn sambil layan tv...xpadan ngan kocik...hihihi...





No comments:

Post a Comment