i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

hantaran

Ni la sebahagiaan xtiviti aku mggu lepas...aku telah bertungkus-lumus siapkan hantaran smpai mc..heheh...dasat tul!! tp hantaran aku wat ni pun bkn la gubahan dari yg pro2, aku baru cuba2 nak wat..baru belajaq la katakan..so klu da terkureng tu...korang bg la tunjuk ajar kat aku..mana tau stu ari nnt dgn tunjuk ajar korang suma aku dah leh wat bisness tambahan...hhihii...





Da banyak lg ..cuma aku xsempat la nak snap bebanyak..mahu idak sempat dgn dok melayan karenah anak-anak aku tu..dengan dok sibuk kat dapur..ni pun snap yg mana sempat jekk..

bz oitt...geram pun ada..time2 mcm ni la anak-anak aku nak wat perangai..pak depa dah tentu la sibuk dok layan tetamu kat luaq..ni baru ja kenduri kecik2, sok ni kenduri hat besaq tu xtau la aku..



No comments:

Post a Comment