i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

"February"

dah lama sgt rasanya aku x postkan n3 baru..sejak blik brcuti time rya cina ari tu aku dilanda penyakit yg paling teruk..yg xdpt diubati lg..huhuu..aku kena penyakit?? penyakit M la..tu la, klu dah kena pnyakit tu nak wat apa pun jd xseronok..lemah jekk..rasa cam nak tido jekk tiap2 ari..bolehke??


4 ari cuti sempena rya cina wat aku betul2 letih..kaum cina yang smbut raya aku yg lebih2..heheh..xsalahkan??start ari ahad tu kitorang g port-dickson (4 biah kete)..ramaikan....so aku mengabiskan masa pi holiday ngan family mertua aku n sepupu aku..kitorng dah plan awai2 lg nak p pd n melaka..okla, semunya brjln lancar sprti yg diharapkan cuma bout pi melaka tu kitorang trpaksa ubah rancangan..kitorg pi sepang jekk kat Bagan Lalang..rehat2 kat situ sblm blik rumah..xbest la cuti2 time ari festival ni..jln jem yang amat...huh..bosan n dgn panas yg terik...aduh2 tak tertahan aku..

rasanya xpuas pi PD aritu..maybe pas ni aku akan pi lagi tu pun klu da cuti lagi la..kali ni nak pi dok lelama sket kat situ..lgpun opis aku ni da tempat penginapan kat situ..senang la sket bila aku nak booking awai2..tmpat dia pun strategik..dekat sgt dgn pantai..manyak syiokk ooo.....



No comments:

Post a Comment