i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

"Perihal Selasa.."

ari selasa..arini aku off..cadang dari semlm lg nak mask nasi ayam..tu pun sbb dah lama xmasak n time aku keje kelmarin tu sempat aku meninjau2 umah akak D (resipidiana)..heheh..nampak cam sedap jekk, tambahan resepi tu diberi 5star oleh tuan empunya diri..sapa lagi klu bukan kak D..Tu yang wat aku pun teruja jekk nak jalankan misi...tp sebelum masak...da rancangan len dolu yg lebih utama..

Kebetulan arini jugak la hubby aku kena p wat fisioterapi kat H.K.L. .. so, aku ni yg mmg "love" kan hubby offerkan la diri tuk menemankan dia sepanjang dia wat fisioterapi..tu yg pg2 tu kelam kabut sket la sbb nak kena siapkan anak dolu untuk anta kat umah mak mertua..dah alang2 anta anak2 aku kat situ..hubby aku pun bg cadangan .."misi memasak nnt, wat je la kat umah mak" .. aku ok jekk.. n setelah siapkan anak2 tu aku siapkan dolu rencah2 sbb ayam dah aku rebuskan dari td lg sambil uruskan anak2 aku..

Dah siap suma.. smpai jekk kat umah mak mertua aku..b4 aku n hubby p hkl, aku sempat pesan kat my mother-in-law yg arini, biaq aku yg masak..aku cuma minta dia perapkan ayam yg dah aku rebus td..tu jekk..thanks mum sbb tolong!!

H.K.L

Huh..seb baik smpai awai..xla ramai sgt org, aku ngat nak kena tggu lama la kat tmpt pendaftaran..rpanya sekejap jekk sbb appointment dah dibuat..bila nama hubby aku kena pggil, aku tgk cuak gak face dia..maklumla 1st-time kena wat fisioterapi ni..

Bila part bermulanya adegan nak jalankan misi fisioterapi ni aku usha hubby aku dah len mcm plak..apahal mamat ni.. dari td aku tgk asyik tunduk tgk lantai jekk, smpaikan 1 detik tu doctor tegur la hubby aku apsal dri td asyik tgk lantai jekk?? agaknya dia pun heran cam aku..
Jeng..jeng..nak tau apa hubby aku jawab kat doctor tu.."saya malu la kena bukak baju".. berderai tawa nurse2 yg da kat stu..aku pun apa kurangnya cuma x berani nak gelak lebih2 kang aku gak yg kena blik..heheh..rupanya hubby aku malu kena bkak bju sbb staff2 nurse kat stu semua pmpuan dah tu ramai org lak tu...xsangka aku..heheh..leh arr dijadikan modal nak kutuk dia pas ni...cori cayang..jgn marah!!

Wat hubby..ibu ttp jadi peneman setia abah smpai bila2.......


No comments:

Post a Comment