i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Very bored...very bored...

Aduh!!!


Pa nk wat ni ekk...dah puas jenjln kat umh kengkawan, dah puas men game kat facebook tp aku ttp buhsan..apsal ekk?? ntahla aku pun xtau...kat opis pun sunyi jekk, ngan kat luar tu mendung berarak kan air hujan xhenti2...dah cam mlm pun da gak bila tgk kat luar tu.. alamtnya ri ni aku blik koje basah bersama la dgn hubby aku gamaknya...huhu...


Nak hupdate rcp pun rasa cam mls jekk...agaknya aku dah kena jangkitan penyakit berbahaya kot..ala, penyakit pa lagi klu bukan penyakit M.A.L.A.S.. wat koje pun cam xde mood jekk td.. hampeh tul kan..tu yg aku da masa p klik2 nuffnang kengkwan tu, klu idak...pyh bebenor.. punca utama leh klik tu sbb bos aku telah g meeting pasai system baru kitorg..hope penyelesaian system tu berpihak pada kitorang la..hope pasni no more saturday/sunday working..huahua...Amiin


Ri ni aku brunch sekaligus pg td..so sikalang masih kekenyangan...pepagi lg start klu 6.15 aku dah berhempas pulas kat dapo aku, yo la aku ngan adik aku bwk bekal p koje...hubby aku?? ermm dia blik mkn kat umah MIL time lunch so no bekal tu dia...Aku masak pa?? Menu aku ri ni aku masak Makaroni Goreng Seafood + Cheese..mmg yummy... ^_^... sedap oiii


Gambo?? mmg xsempat nk amik sbb kelam kabut ngan nak kuar umh p anto ank2 kat MIL, pastu dok tapaukan tuk MIL sekeluarga...dlm masa yg sama smpat g aku kukus pau frozen tuk ank2 aku..sedap gak la pau tu..aku bli inti kaya + kari daging...


K la korang suma, nnt aku hupdate n3 baru yekk...so n 2morrow aku off..so nk relaks2 kan diri dolu...take care suma, n pd yg tlg aku klik nuff tu tens very much ekk....korang tinggalkn komen kat shoutmix..nnt aku g klik blik ekk... ~_~




No comments:

Post a Comment