i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!
Tgh hari td aku akhirnya berjaya jua berjumpa dgn kak Pija..ternyata dia lg kocik dari aku..waaaaaaaaa ... jeles la aku kak... xpola...kau la pembakar semangat daku...hikhik...cam confident jekk leh kuruih cam dia..hahah..
Kak pija..sowie la ekk sbb kejap jekk jumpa akak...xsempat nak sembang2 kan, xpe mybe next-time..klu korang nak tau aku jmpa kak pija ni bkn apa..heheh...da bisnes ngan dia ni.. so, akak..ko kene bersedia dri skunk ekk..4sure dah da org tempah..heheh
ngat td pas jmpa kak pija aku nak p BSC sempena pelancaran exhibition LAT yg department aku terbabit...dok brangan bukan men la td nak jumpa Tun Mahathir..tp memandangkn panas yg melampaui batas...lupakan saja..hihi...(puteri lilin...prasan jekk kan)
k la, kita smbg n3 yg len...

No comments:

Post a Comment