i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

Keje..keje...

Salam..monink suma!!

Arini pepagi lg aku dah hup-date n3 tp bkn dgn rcp juz want to share a little bit story about my job today..huhu..ri ni aku kine masuk keje kul 10 smpai kui 10 mlm.. waaa.... rasa cam xlarat jekk..sib bek kan bulan posa..tp tupun sok bulan posa pun aku kene duty gak..bukak posa kat tapak pameran je la..oppsss, lupa lak nk kasi tau..aku kine duty kui 10 smpai kui 10 mlm sbb kene jaga exhibition sempena LAT kat Bangsar Shopping Centre n MERDEKA kat klcc. Klu sapa2 rasa berminat dengan sejarah kartun2 LAT tu korang datang la beramai-ramai di Bangsar ni.. Exhibition LAT ni start dari 14/08/09 hingga 24/08/09 kemudian disambung pula exhibition MERDEKA di klcc. Pada korang suma, kedatangan korang amat dihargai...

huh..lapor lak...tetiba jekk berdongdang sayang lak perut aku ni...pa la nak mkn ni ekk?? any idea....ermmm....

k la, klu smpat sok aku post n3 lg ekk..sbb sok pun aku kene jg lagi...babai, chow dolu...daaaa!!



No comments:

Post a Comment