i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

hohooho...dah lama aku x hup-dated blog aku kan...sowie la, lately ni bz bangat ngan keje yg dok menimbun tu...bos aku asyik suwuh aku ja...smpai dah nek jemu nak menghadap kerja yg xsepatutnya cek kena wat...uwaaaaaa!! tp apa dayaku?? nak melawan dah tentu2 xbole...seb bek aku sedar ni bkn company mak bapak aku yg aku leh wat suka ati...waaaaaaaa....aku ni mkn gaji jekkk....kuang2..bile la leh da company sendiri ni??? ermmm..lambt lg ler gamaknya...tp xpe "usaha itu tgga kejayaan" cheeewaaaah....chaiyo linda...chaiyo!! chaiyo!!...

huh..school holiday dah start..walau anak2ku xsekolah lg tp aku still terasa bahangnya.. hahaha...maklumla, bila start jekk cuti skolah..mulalah perebutan tarikh kenduri...hua..hua.. sana sini asyik kenduri jekk..klu cmni la...lmbt lg la aku leh "slim" blik..hahahah..kekadang tu stu ari..mau2 kena panggei kenduri 2-3 tmpat...tp xpe klu kita xegi utk memeriahkan majlis...sapa lagi kan??

ok lah...aku xmo story pepanjang lebor kang korang gak buhsan nak baca..dah..dah...p la sana!! aku nak hup-date n3-n3 yg dah lama terperuk kat dlm box hp aku...






No comments:

Post a Comment