i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

April 2009

Pejam celik..pejak celik..dah masuk bln 4..masa berlalu terlalu cepat tanpa disedari..pada teman2 aku mohon maap la sbb dah lama x update blog ni. Bukan apa..Akhir2 ni byk plak problem yg timbul..ni skunk tgh hot plak ngan prob kat opis aku, di mana suma staff xbleh nak layan sgt internet ni..huhuu..bosannn la nnt....

Tapi klu aku slalu update plak bosan la jugak sbb kekadang xde benda nak cerita..heheh..bab masak2 ni aku masih setia di sisi dapur..cuma nak upload tu la..lgpun pix pun stakat 1-2 jekk koleksinya...tu malas sgt tu..hihi..

Ni pun skunk ni aku plak xbrapa nak sihat..tu la ada akak kat opis aku ni bawak virus flu n batuk2..so, aku yg mmg dok sebelah dia ni conpom la 100% leh jangkit...waaaaaaaaa!!!
Walaupun aku jarang update..xtiviti harian aku masih berjalan seperti biasa...yakni melawat blog2 akak2 n abg2 yg pandai masak gitu...huh..mana leh klu stu ari terlepas melawat..wakakaka..(pssst..part ni da plak time ekk!!)

Nnt2 aku upload n tepek resepi..okeh...


No comments:

Post a Comment