i love Nuffnang

dah ramai ke???

counter

SALAM SUMA!!!

SALAM SUMA!!!

"8-tiviti malam minggu"

Pesta BBQ






dah mnjadi cam satu kemestian lak bila mlm mggu jekk mesti ada 8-tiviti2 yg dpt mengeratkan lg hubungan kekeluargaan..slalunya aku berpakat ngan adik ipar aku la apa nak wat..n mlm td kitorg wat 8-tiviti bbq..best la jugak...so, xnak cita byk...korg layan jekk pics2 kat bwh ni ok..

saat2 bermulanya sesi mem-bbq kan ayam..kira2 4ekor ayam dan 1kg kerang telah dijadikan santapan utk mlm ni..org yg bertnggungjawab membakar ayam adalah hubby aku...cian kat dia..tiap kali pun dia yg kena..heheh..aku plak..bz kat dapur la..tgh wat fun-fries n sos..


Angah sibuk jekk bila bakal adik ipar aku amik gambar..dia pun nak jugak tarik perhatian..heheh..yg pics lg stu lak along ngan paksu dia tgh menikmati makanan..along ni mmg pantang bergambar pandai sgt posing..heheh..anak2 ibu, mcm2 ragam..

Masing2 dah bersandar kekenyangan...maklumlah semuanya pakat menikmati makanan masing2 dgn berselera..yg paling ketara tu Uncle Ah Suet, bulat jekk perut dia..tanda dah kenyang...lenkali leh arr dtg join lg..





No comments:

Post a Comment